Dåliga naglar?

Tänkte ge ett litet skönhetstips till er som, precis som jag, har världens mjukaste naglar och som skivar sig hela tiden.
Köpte ett kitt från Mavala på Kicks för prisvärda 250:- som ger starkare naglar. Jag brukar inte tro på sådant här för ingenting har fungerat på mig, men med dessa produkterna har mina naglar faktiskt blivit bättre! Nackdelen är bara att man måste vara duktig och verkligen använda det regelbundet, vilket jag inte är så duktig på, för att man ska få resultat!
 
image66

Scientifique Nail Hardener -
stärker nageln genom att binda ihop nagalns tre skikt. Förhindrar att naglarna bryts och stärker mjuka naglar. Stryk på på nagelspetsarna en eller två gånger per vecka tills du tycker att naglarna är lagom hårda. Efter det räcker det att du använder den varannan vecka.



Nutritive Nail Cream - motverkar torrhet och hjälper nageln att återvinna sin elasticitet, vilket stärker naglarna. Cremen appliceras varje kväll under 4-6 veckor på hela nageln men framförallt vid nagelbasen.



Barrier Base Coat - fuktgivande underlack speciellt för känsliga naglar med tendens till torrhet. Underlacket är det viktiga första steget vid manikyr av torra och känsliga naglar.



Mavala Hand Cream - tillför fukt till huden och ger en kladdfri yta som skyddar händerna mot yttre skadliga faktorer och gör dem mjuka och behagliga. Kan appliceras dagligen på torra, rena händer. Kan även användas till armbågar och knän.




Kommentarer
Postat av: carl

det här borde du få betalt för, vilken reklam! hehe

2008-04-27 @ 15:43:31
Postat av: jarlette

haha, ja eller hur! var är mina pengar??

2008-04-28 @ 17:04:01
URL: http://jarlette.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0