Det är en dag värt att fira med blommor och champange!

F
ör det första vill jag givetvis passa på att gratulera min bäste vän Rosanna som blir fullvuxen denna dag! Javisst, 20 hela år blir bruttan! Hoppas du får en underbar dag!

För det andra vill jag "skåla med mina vänner och dom som jag känner" eftersom VI ÄNTLIGEN HAR BLIVIT KLARA MED VÅRT PROJEKTARBETE!!! Ja det är helt sant, jag är numera fri från denna plåga tills vidare!:D Herregud jag vet inte hur jag ska uttrycka mig så glad jag är..
Att hela tiden ha i bakhuvudet att projektet närmar sig deadline och behöva sitta i timmar hemma hos P och försöka få ner en massa ord på papper är nu över!!!

Tack mina damer och herrar!

image34

20 åringen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0