Lönedag = shopping för hela slanten!

Det är inte ofta jag går på Familia, men när jag väl är där så har jag det riktigt trevligt! Idag var jag där med mamma som tagit sig ledigt av okänd orsak. Hon som annars avskyr att shoppa, och då menar jag verkligen avskyr så mycket så hon tror att det faktiskt är det värsta hon vet, hittade en massa fynd:

1 st. tunika á       129:-
1 st. byxa á          499:-
1 st. vårjacka á   249 :- 
2 par skor á         166 :- /st.
1 st. armband á   90 :-  
                              1299:-

Tacka vet jag reor och skopunktens "ta-tre-betala-för-två" slogan!
Jag nöjde mig med ett par skor, men snart ska jag ner till stan och sätta sprätt på lönen jag med!:) Det är kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0