Vad är det för speciellt med denna flicka?

Ingen har väl någonsin kunnat ungå vad som hänt den lilla flickan, för aldrig har det väl skrivits så mycket om någon som just om Engla?
Jag förstår inte denna uppståndelse och varför det är så synd om just henne.. Sånt här händer väl nästan varje dag. Små oskyldiga barn blir misshandlade till döds, blir kidnappade och våldtagna som spädbarn, och nu har det hänt igen. Denna gången är dock unik, för nu skickas det kedjebrev, både på sms och mail för att man ska visa sitt stöd gentemot Engla.
Visst, jag tycker det är hemskt. Fullständigt fruktansvärt och jag tycker på fullt allvar att våldtäktsmän borde få kuken avhuggen och mördare själv bli berövade sitt liv. Därmed inte sagt att jag är för dödsstraff. Men jag tycker denna uppståndelse kring Engla har gått till en överdrift.
Vem är egentligen denna flicka?



R.I.P - jag vill visa mitt stöd, men inte endast mot Engla, utan gentemot alla drabbade!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0