I´m back.

Innerst inne visste jag nog hela tiden att jag inte skulle vilja lägga ner min blogg helt... Men ett uppehåll var dock nödvändigt för att finna gnistan igen. Hela gnistan är väl kanske inte riktigt helt tillbaka, men när jag såg Rebeccas blogg http://www.labox.blogg.se/ och att hon den 29/7 hade skrivit "Jag brukar bli glad när jag ser att någon uppdaterat även om det inte står något vettigt alls." tänkte jag att Okey!


Det har ju hunnit hända en hel del sedan sist.
Jag har hunnit jobba som städerska i mer än en månad nu. And I like it a lot!
Jag har hunnit bli vän med en blivande kändis. Stella. Hon är med i finalen i Idol med sin otroliga röst! SÅNGröst, för nej Stella jag håller inte med om att din röst är så sexig att du borde börja arbeta på heta linjen.. Ja, hon menar allvar.
Jag har hunnit fira 2 år min min man. Igår faktiskt.
Jag har äntligen fått tid till ortopeden för undersökning till min försäkring efter 1,5 års väntan!
Jag har äntligen sett Sex and the city filmen och herregud om den var bra!!? JA!
Jag har till och med fått en "group" tillägnad mig på facebook. Supa och slåss och ragga förstås! heter den. Joina!
Jag har hunnit med att skaffa mig två nya vänner. Stella och Evelyn. Härliga människor och vi kommer sakna Evelyn på jobbet efter att hon idag lämnat oss!

Det var nog alles...


Stella


Evelyn


Vi för ca. 2 år sedan


Vi, nu

Jag Älskar Dig Staffan av hela mitt hjärta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0