Man får ju hitta det positiva..

Jag har kommit på vad det bästa med att vara städtant är:
Att kunna sätta sig och skita, var med vill, när man vill!
Det är jätteskönt att slippa oroa sig över vem som kommer in efter mig. Vanligtvis brukar det inte lukta så hemskt mycket när jag varit och gjort nr. 2 (förutom om jag har bakismage eller ätit ägg (tål inte ägg) ) <-- parentes i parentes!
Men ända sedan i måndes har jag varit jättedålig i magen av oförklarlig anledning, och det luktar!! Trodde först att det var kräftorna som spökade, men det kan det ju inte göra fortfarande!?
Hur som helst så är ju det positiva med att vara städis att jag kan välja en toalett jag ändå ska städa. Det är ändå inte varken konstigt eller uppenbart om någon kommer och ser att jag sprutar rengöringsmedel som bara den. Jag gör ju bara mitt jobb:)

Sen tycker jag att Norrlands Guld reklamerna bara blir sämre och sämre, tråkigare och tråkigare...

och ikväll ska vi fika!


Kommentarer
Postat av: Irene (mamma)

Jooooooo Erica... de förbaskade skaldjuren kan sätta sprätt på magen en hel evighet.. :))

Puss.Puss

2008-08-20 @ 16:33:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0