Massage

Jag var på Njuta idag efter jobbet och fick massage.. och somnade! Jädrans karborreband!
Massage som är så otroligt skönt också somnar jag!? 
Innan hon satte igång knådandet frågade hon om jag hade ont någon stans och var jag ville att hon skulle ta lite extra. Jo för att det är så att jag har ont i vänster axel och har mycket knutor där och har ont i nacken så det gör ont i huvudet..
Ja, och hon började ju knåda och ju längre tiden går (innan jag hinner somna) så ligger jag bara och önskar mer och mer att de där jädra knudorna ska uppenbara sig någon gång! Snälla knutor kom fram, kom fram! Jag vet ju att ni finns där. Skäm inte ut mig nu!
För hur kul hade det lixsom varit om jag hade varit helt perfekt mjuk och massören hade undrat vad jag egentligen pratade om.. 
Men så kom de! Och ont gjorde de. Och skönt på samma gång på ett sånt där härligt vis. Och så somnade jag..

Kommentarer
Postat av: Tove

Erica! Jag kan inte beskriva med ord hur kul det är att du är tillbaka! Haha :D nä men jag har gått coh väntat på att du ska börja skriva igen, det är så kul att läsa din blogg. Det är ett av sätten jag försöker hålla mig uppdaterad på läget hemma. Kram på dig, vi hörs!

2008-08-11 @ 14:53:30
URL: http://tavv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0