Som vanligt är man aldrig riktigt nöjd

Har varit och klippt mig idag. Det är alltid lite blandade känslor när jag sitter där i frisörstolen.. Jag älskar att piffa upp mig och bli omhändertagen, men framåt slutet då hon fönar och allt börjat falla på plats kommer alltid den där panikkänslan! Är det verkligen så här det ska se ut!? Ska hon inte klippa mer..? Färgen blev ju inte alls som jag menade! osv. osv... Jag börjar alltid svettas också men sen gör hon den där slut touchen som gör att man blir nöjd.
Men så kommer man hem och man slutar inte titta i spegeln och man kan inte hjälpa att känna att helt nöjd blev man inte.. Jag kan inte minnas en enda gång jag har varit helt nöjd med en klippning.
Allt känns jättebra när man väl sitter där hos frisören men ju mer man tittar och pillar i håret här hemma, desto mer osäker blir man..
Men det är väl en vanesak?


Innan



Nu, med lugg och svarta slingor

Snyggare innan eller hur.. FAN! eller? Det kanske bara beror på att den andra bilden är bättre....?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0