40 frågor och svar!

Lite kul och onödig fakta om mig själv! 

1. När gick du upp idag?
Ungefär 10.00. Skippade skolan! 

2. Diamanter eller pärlor?
Svår! Tror jag tar pärlor.

3. Senaste filmen du såg på bio
Herregud vad sällan jag måste gå på bio. Jag kommer inte ihåg:S  

4. Favorit-TV- program?
Greys Anatomy eller Desperate Housewifes.

5. Vad åt du till frukost?
Havregrynsgröt och en tallrik fiberyoghurt med Kellogs special K.

6. Vad är ditt andranamn?
Jarla, Sofie

7. Din favoritmat?
Fläskkorv med potatis och mammas vita persiljesås!

8. Vilken mat gillar du inte?
Ärtsoppa. Typiskt jag vet, annars gillar jag det mesta.

9. Favoritchips?
Dill! Eller lantchips.

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Kent - tillbaka till samtiden

11. Vilken bil kör du?
Har ingen egen. Kör jag så är det mammas Nissan sunny 88!

12. Favoritmacka?
Rostad macka med kokt ägg och kaviar på. Tyvärr så tåler jag inte ägg:( 

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Folk som inte kan konsten av ödmjukhet. Ger du så får du var det en klok människa som sa!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mina svarta jeans och en t-shirt.

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Egypten kanske, eller Jamaica!

16. Favoritklädmärke?
Nudie, replay eller H&M.  

17. Var vill du dra dig tillbaka?
Florida på ett pensionärshem som i filmen "den där Mary".

18. Favorittid på dagen?
Runt 20.00 då man utfört alla sysslor och är ledig för kvällen.

19. Var är du född?
Helsingborg

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Får väl bli fotboll. Tycker faktiskt inte det är så kul att titta på sport. Roligare att utföra.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Gillar inget av dem. Är inte så glad för läsk.

22. Fotboll eller ishockey?
Fotboll

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Inget av dem. Mer en nattuggla om man måste välja.

24. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr 

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag har börjat spela fotboll igen efter 2 års skadeperiod, och det går hur bra som helst!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Polis, för då kunde man inte dö.

27. Bästa barndomsminnet?
När jag och alla grannbarnen alltid lekte dunkgömme på somrarna, eller när jag, min lillasyster och grannbarnen brukade leka turtles på vår tomt, bärande turtlesmaskar.

28. Varit i Afrika ?
Nej, tyvärr!

29. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej.

30. Varit med om en bilolycka?
Nej.

31. Favoritdag i veckan?
Fredag, då börjar helgen.

32. Favoritrestaurant?
Haket i Helsingborg. Gör gudomlig sallad!

33. Favoritblommor?
Det vet jag inte. Prästkragen kanske, skånsk som man är!

34. Favorit-snabbmatsrestaurant
Mc Donalds

35. Äger du en cykel?
2 till och med!

36. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort?
Vill helst slippa att handla på kredit.

37. Läggdags?
Vardagar - ca 23.00. Helger - Kan bli när som helst på dygnet. Då spelar tiden mindre roll:)

38. Vad lyssnar du till just nu?
Killers

39. Favorit färg
Gul

40. Hur många tatueringar har du?
1. Skulle vilja utöka.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Rolig lista.

2008-03-10 @ 12:07:02
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se
Postat av: Carl

Veckans låt dåååå? =) Vad har du för tatuering?

2008-03-10 @ 14:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0