Är Kent självmordsmusik eller har du fått det om bakfoten?

Musik är en underbar skapelse! Musik kan få den mest nedstämda att må bra för en stund. Ni vet när man hittat en låt som är så bra att det pirrar i magen och man får samma känsla som när man är kär. I 3 ynka minuter känner du att hela världen är på din sida. Det finns inga motgångar och allt är helt underbart!
Många säger att Kent är självmordsmusik. Blir lika oförstående varje gång eftersom jag själv lyssnar på Kent. Själv tror jag inte att det är typen av musik du lyssnar på som får dig att komma in på sådana tankar, för oberoende vad andra tycker, så mår jag bra av Kent. Jag hör inte vad dem hör, samtidigt som jag inte hör vad andra hör i RnB, Hip Hop, Metal osv.. Det jag försöker säga är att lyssna till det som får dig att må bra. Smaken är ju faktiskt som baken. Delad!



Denna har fått det att pirra många gånger.
Denna också:



 Visst är det konstigt att musiken bli bättre när man kör bil?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0