Det är en stor dag!

Trots att pappa väcker mig på sitt gamla vanlig vis, nämligen genom att smälla med luckorna i köket tills att jag blir vansinnig, så ser dagen ändå ut att gro sig fint.
Kom upp relativt tidigt för att åka till P och skriva på projektarbetet. Är nu klar med det, för idag alltså, och snart ska jag bege mig till väla för att där träffa min underbara pojkvän. Hör nu på mina vänner! Jag har bestämmt mig! Jag ska skaffa pengar till mobilen!! Ja det är sant! Det är en stor dag.
Dessutom skiner solen. Förvisso vaknade man upp och trodde att man befann sig i Norrland, men solen skiner i alla fall och jag har en stark tro om att snön kommer smälta bort.
Resten av dagen ska jag tillbringa med Staffan! Enda dagen på hela lovet vi kan träffas en hel dag.. tänka sig.
Ha en trevlig onsdag allesamman, för det tänkte jag ha!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0