Framtiden

Nu börjar det kännas att stundenten är nära. Allt börjar dra ihop sig fastän det bara är slutet på mars. Projektarbetet ska vara inlämnat på fredag nästa vecka. Vi har nästan bara rapporten kvar att skriva som tur är, men samtidigt har vi bara en vecka på oss som sagt. Dessutom går torsdag-söndag bort denna veckan pga att Stattena åker på träningsläger denna veckan (i Ljungbyhed!) så därmed försvinner min partner. Så det är i hugget ändå!
Dessutom ska studentklänning hittas, balklänning sys till, smycken inhandlas, restprov skrivas, studentmössa och kläder inväntas och framtiden planeras. Jag vet att det är tidigt, men man börjar ändå fundera på vad man egentligen ska och framförallt vill göra efter den stora examensdagen. Och var man vill ta vägen..
Själv tycker jag att jag har rätt bra koll på vad jag vill göra:

- Jobba ca 1 år. Antagligen på Ikea men får se hur mycket jobb man får där..
- Åka utomlands 1 år. Antingen resa runder och jobba eller Au pair i USA.
- Börja plugga. Skulle vilja komma in på psykologprogrammet och läsa vidare till idrottsprykolog. Oron där ligger dock och gror eftersom intagningspoängen är ca 19.5 i hela landet. Hoppas den sänks när det är min tur!


Hm.. tråkigt inlägg jag vet, men jag uppdaterar i alla fall!


Kommentarer
Postat av: jull

hoppas du får en go student!:)

2008-03-25 @ 17:45:51
URL: http://julll.blogg.se
Postat av: Titti

Ha en trevlig kväll! :)

2008-03-25 @ 17:47:00
URL: http://tittisegen.blogg.se
Postat av: Jaakki

lycka till:)

2008-03-25 @ 17:53:05
URL: http://jaakki.blogg.se
Postat av: jarlette

Tack så hemskt mycket! Det värmer att få sådana inlägg från okända:)

2008-03-25 @ 22:14:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0