Frukost - viktigaste måltiden på hela dagen!

Idag har jag börjat dagen med en riktigt nyttig frukost! Enligt mig är frukosten inte bara det viktigaste, utan också det godaste målet på dagen och på helgerna älskar jag att "lyxa" till det ibland.
Det blev nypressad apelsinjuice att dricka, (alltid godare att göra själv. Enda juicen som är i närheten av att smaka färskpressad är Brämhults!) en grapefrukt, lite keso vid sidan om och slutligen en bulle med lite mjukost på. Lite fett behöver lilla jag få i mig!
Med det i magen ska jag sedan bege mig till Helsingborg, närmare bestämt Västergård för att kolla på Stattena som möter Sjöbo.

image19

Färskpressad apelsinjuice är den godaste drycken som finns. Till och med godare än mjölk! Och för er som känner mig kommer kanske detta som en smärre chock!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nämen! Jag är i chocktillstånd! Tack för igår!

2008-03-01 @ 15:54:10
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0