grått, regnigt, tråkigt, Sverige.

Jag är så uttråkad så jag inte vet vad jag ska ta mig till. Jag har egentligen en massa saker att göra, men inget jag har lust att ta tag i just nu. Skulle kunna:

Plugga
Städa
Göra ve mig
Gå ut och gå med Aias
Leta upp usb sladden till kameran
Ringa P

Tror att jag tar tag i det sistnämnada först. Vi går baklänges. Konstigt att när man måste plugga, så märker man plötsligt allt annat som "måste" göras först. 
Ringer nog Rosanna och tradar en stund också. Hon vet hur man tradar. Haha det lät som att hon är jättetråkig att prata med. Menar att hon är bra att ringa till när man egentligen inte har något att säga. Be prepared :) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0