Håll dig borta, kärring!

Nu nalkas påsken och allt vad det innebär; pyntade hus (inte hos oss), våren hälsas välkommen (eller inte i detta jävla Sverige), påskliljor poppar upp, (igen - skit Sverige), min favvofärg gult syns överallt (inte ens solen är gul) och tösabitar springer runt och knackar dörr utklädda till gammla kärringar (i utbyte mot godis, tro fan inte dem gör det för att skänka glädje)!
Ska jag vara ärlig så vill jag inte ha dem här. En gång när jag bodde hos mamma i Helsingborg så kom det ett gäng och ringde på. Jag kikade ut genom titthålet (bodde i lägenhet) och såg till min stora fasa att dem var här! The beggars! Drog försiktigt igen locket för titthålet och då upptäckte dem att jag var hemma. Hörde en av dem säga: Där é någon därinne jag såg det!
Ring, ring! Saadan också!  Dem stod kvar ett tag, men inte tänkte jag förlora detta inte! Väntade ut dem och snart fick dem stackarna allt vandra vidare. 
Jag vill ha mitt godis för mig själv!
 


Kommentarer
Postat av: Carl

Det här med parenteser är din grej eller? =P

2008-03-21 @ 18:45:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0