Info!

Har blivit lättare att kommunisera via bloggen nu för tiden, så jag kommer härmed med lite svar på tal.
Rosanna: Jag har lov v. 13. Vet inte varför. Alla verkar ha det denna veckan! :S
Carl: Dem har fått byta namn, så det är samma band han spelar i fortfarande. Det fanns ett band i Spanien och ett i Frankrike tror jag det var, som hette Sibyl Vane. Och förresten, sedan längre tillbaka, jag har det latinska tecknet för scorpion tatuerat till höger om svanken. Ser ungefär ut så här:
 

Ska till Sara snart. Ska bli kul att äntligen få träffa det lilla livet:)
Först ska jag äta. Kassler, vilket är fruktansvärt gott. Kall.
Sen måste jag plugga resten av dagen. Dvs då jag inte tränar tennis.
Slut på info!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0