Maginfluensa!

Ni hörde rätt mina vänner! Jag har blivit drabbad av maginfluensan. Mår så in i helvete. Låg och spydde hela eftermiddagen och kvällen igår och idag har jag världens värk i hela kroppen. Träningsvärk i magen och ont i halsen och käken efter allt vomerande. Ont i ryggen eftersom jag legat i sängen eller på soffan sedan kl 15 igår. Resten av kroppen är helt lialös eftersom jag knappt ätit något. Idag har jag som tur är fått i mig lite och fått behålla det också! Att kräka är fan i mig det värsta som finns! Jag önskar att det hade kommit från andra änden istället!
Livet är pest och jag tycker fruktansvärt synd om mig själv!

Kommentarer
Postat av: Bobbo

Kräks gör jag var och varannan helg. Senast i fredags faktiskt. Jag måste säga att jag tycker att det är värre att ha diaré. Men det är bara min personliga åsikt. Å andra sidan får jag "bitar" i näsan när jag har kräkt. Ja, nej, jag kan inte bestämma mig för vilket jag gillar bäst. Krya på dig tösa!

2008-03-12 @ 14:37:55
URL: http://labox.blogg.se
Postat av: Rosanna

Nämen fy vad räligt! Jag vet hur det känns. Bra att det fått stanna nere nu i alla fall. Det är så hemskt att må så dåligt!

2008-03-12 @ 15:37:41
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0