Nytt inlägg

Just nu krävs det väldigt lite för att jag ska bli glad. Samtidigt krävs det också väldigt lite för att jag ska bli arg/irriterad.
Imorse vaknade jag (tidigt) av att pappa väsnades som fan inne i köket (mitt rum ligger in till köket). Att vakna så på morgonen av att ens kära familjemadlemmar inte kan respektera att jag fortfarnande sover, är det värsta sättet att vakna på! Hela min dag var förstörd! Tills jag kom ut. Solen sken och min dag var räddad!
Fram tills nyligen var jag på topp och det gör ju inte det sämre att Oprah är på tv nu! Då får jag reda på att jag ska jobba 6-12 i helgen istället för 12-18! Visst det är lika många timmar men efter 12 på lördagar får man ju dubbel lön och denna lilla omförändring gör att jag ju inte får det nu! Jävla skit!
Min dag är officielt förstörd igen.. Inte ens Oprah kan rädda mig nu!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Då var det nästan tur att vi ska till Mosebölle. Hade blivit ledsen ifall vi hade bestämt något i helgen. Fast tråkigt att det är mindre betalt.

2008-03-05 @ 14:14:14
URL: http://nosis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0