PAJ

Pratade nyss med min mamma. Jag älskar min mamma, hon är en stark kvinna. Den starkaste jag vet till och med och då menar jag inte fysiskt. Jag älskar min mamma.
Hur som helst.. talade nyss med henne i telefon för jag ville att hon skulle skicka över bilderna hon tog på mig i min balklänning tidigare idag!:) Hon var rätt stressad och när vi hastigt skulle lägga på sa hon: "Paj!"
Det var en ofrivillig förkortning av "puss haj", som hon alltid säger.. Det är minsann inte lätt att bli gammal. Men kul för omgivningen ibland!
Jaja.. senare ikväll kommer det alltså upp bilder på min balklänning för er som är intresserade!
Shit bara nu inte bloggen blir överbelastad.. Hur gör man då? Måste nog ta kontakt med infon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0