Plugg, projekt och Glans

Detta eviga projektarbete! Jag är så fruktansvärd trött på det. Det känns som jag inte gör något annat än att försöker bli klar med det jädrans projektarbetet! Varje dag i 2 veckor nu, har jag varit hos P och pluggat eller raggat sponsorer! Endast tre veckor kvar tills dead-line och jag börjar bli galen av detta satans projekt! Tre veckor till, tre veckor till...
Kände bara att jag behövde avmagnetisera mig lite! Sorry för att jag inte uppdaterat så bra, men ha rinte hunnit helt enkelt! Bara för att detta blev så bittert får ni något megakul att roa er med:)




Ni har säkert redan sett den, men jag vara bara tvungen att sammankoppla honom med min blogg. Han är fruktansvärt bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0