Storstädning!

Idag har jag städat hela dagen! Är nästan klar. Jag hoppas verkligen att pappa blir glad nu, för han har varit på dåligt humör i flera dagar.
FY FAN vad mycket onödigt skit man/han har! Jag har slängt hur många onödiga porslinssaker som helst.. Sånt som föräldar bara samlar på sig under åren.
Jag hoppas han märker att jag städat (gör han nog) men jag hoppas att han inte lägger märke till allt jag slängt! Någon måste ju ta tag i att göra det, för han hade aldrig gjort det.. Han är en riktig samlare och här hade det passat att skriva "både på gott och ont", men det är faktiskt bara på ont.. Dålig på att förnya är han också.
Jaja. Nu ska jag ta tag i det sista!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0