Svett-söndag!

Igår var jag på 20+20 års fest (alltså 2 som fyllde 20). Det var inte alls kul men Staffan hade roligt så jag fick stanna för hans skull! Jag vet, otroligt snäll är jag!
Idag har varit en riktig "slappe-dag". Det är helt underbart att ibland bara få lov att ligga i sängen hela dagen, och det är precis vad jag och älskling har gjort idag:) Nu är vi dock trötta på det och ska gå och duscha, vilket är otroligt skönt just en sådan här dag. För när man legat i sängen hela dagen så känner man sig riktigt, riktigt ofräsch! Tror säkert ni alla vet vad jag pratar om. När man då har duschat så känner man sig verkligen som en ny människa!!
Senare idag ska jag till pappa och vara där i 2 veckor.. Internet där är paj, så bli inte förvånade om ni inte hör från mig lika ofta!
SÅ, nu ska jag gå och bli en ny människa!
Ha en fortsatt trevlig söndag!:)

Kommentarer
Postat av: Carl

Nu ser du till att din far fixar sitt internet, du ska bjuda på veckans låt imorrn ju!!!!

2008-03-02 @ 22:34:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0