The best of..

Jag skriver mycket om musik här och nu jag tänker göra det igen. Tänkte lista mina favvoband utan inbördes ordning. Here we go:

Coldplay                      Queen                             U2                              Mando Diao 
The Killers              The Strokes             Robbie Williams                  Kent
The Hives            Håkan Hellström         Red hot chilipeppers 

Ett band jag måste lägga till listan är nykomlingen Mockingbird, wish me luck där min pojkvän spelar. Gå gärna in på http://www.myspace.com/mockingbirdwishmeluckswe och lyssna på deras nya singel. Dem är riktigt bra!


Kommentarer
Postat av: Carl

Vad har änt med Sibyl Vane???

2008-03-17 @ 14:24:45
Postat av: Carl

trilla bort ett "h" där änna.. "hänt" ska det va givetvis..

2008-03-17 @ 14:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0