Blondinbella och jag tänkte börja banta..

Jag somnade till ett tag nyss och när jag vaknade blev jag plötsligt sugen på det här:

 
  Rätt nyttigt enligt min mening.. 


Precis klar med min lilla måltid kommer jag på att jag, till min stora fövåning, drömt om Blondinbella! HA! Jag är inte ett jättefan av Blondabella direkt men i drömmen var vi jättebra kompisar och hon pratade hela tiden om att vi var tvunga att banta. Konstigt att jag då, så fort jag vaknat blev sugen på detta. Det var skitlängesedan jag åt det och har inte haft en tanke på det på jättelänge. Men väldigt gott är det och relativt nyttigt. Så tack för den Blondinbella!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Jag har också drömt om henne!

2008-05-05 @ 12:15:10
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: tuss

vi kan banta tillsammans då erica, mest beroende på att jag inte har någon mat!

2008-05-06 @ 08:45:10
Postat av: Cally

Ser ju faktiskt bra ut! om det är nyttigt bröd dvs.

2012-02-28 @ 19:14:03
URL: http://bantningsguiden.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0