Idag bär det av!

Tyvärr gäller inte påståendet mig. Nej för idag åker Staffan till London med bandet på miniturné. Med sig har han bandet såklart, vilket inkluderar Jocke denna gången. Från vårt hängivna gäng hänger även Rosanna, Victor och Rebecca med för att supporta.
Kvar blir en liten grupp kvar i lilla Ängelholm bestående av mig själv, Karolina, Tuss och Jeanette..
Jag önskar min pojkvän och Mockingbird all lycka i London och spela som ni aldrig gjort!:)
Till resten av gänget vill jag bara säga: Ha det så in i helvetes kul era jävla idioter!! :)
Avundsjuk? Jag? Aldrig!

Har ni förresten läst artikeln om Mockingbird i HD idag? Om inte, gör det. En stor artikel bak på kultursidorna.
Jag är mäkta stolt över min påg!

Spelning på Tivoli.

Kommentarer
Postat av: tuss

ikväll smäller det erica, jag ska ha 200 av dig sen ;D Vi får hålla varandra i handen medan de är borta dååå..lala

2008-05-21 @ 15:26:38
URL: http://blogg.pontusrosenlof.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0