Inget viktigt.

Idag har jag slingat håret igen så det är nytt och frech till balen på torsdag. Sara gjorde en ny provuppsättning (har gjort en variant en gång tidigare) och jag blev hel nöjd! Det sa bara klick mellan frisyren och mig!
Sara är nu på väg in till ängelholm för att festa och jag är avundsjuk!! Jag vill också festa mitt i veckan, för när annars kan man göra det om inte veckorna innan man tar studenten?!
Så hallå alla mina bedrövliga vänner outthere! Var tar egentligen supa-mitt-i-veckan-för-att-fira-studenten-festandet vägen!?

Förresten så älskar jag att det äntligen har gjorts en låt för att fira studenterna. Det bode ju för bövelen vara lika självklart som att göra OS-låtar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0