Jag och Elvis kanske rent av blir vänner..

Jag är fruktavärt rädd för döden. Den kan få mig att storböla bara jag tänker på att jag aldrig mer kommer att få leva på denna planet. Men vad är det egentligen som är så underbart med livet..?
Jag tror att det är det okända som skrämmer mig.. Jag är så rädd att jag har kommit på ett sätt att inte vara lika rädd längre. Jag kommer ju för bövelsen vara död tillsammans med George Clooney, Paris Hilton, Elvis, Freddie Mercury, Jude Law, Julia Roberts, Johnny Cash, ja you name it!
Då kom jag in på andra tankar.. Förhoppningsvis dör jag inte så ung som Elvis eller Freddie Mercury.. När jag då dör som, låt oss säga, 90 åring.. kommer jag ju vara äldre än Elvis!
För väl död kan man ju inte bli äldre? :)
Plötsligt blir jag inte så rädd för döden längre!


tänk att få vara död tillsammans med denne snygga hunk..


.. eller denne coola snubbe!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Det är en fantastisk filosofi!!! Sötunge!

2008-05-21 @ 11:08:27
URL: http://nosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0