3 saker ni får reda på om mig!

Jasså! Jag fick minsann en utmaning av Labox.. är det så du vill ha det så:

3 namn jag går under: Erica, Jarla, Älskling
3 saker som skrämmer mig: Döden, Framtiden måste jag hålla med Rosanna om. Studenten närmar sig med stormsteg, och slutligen knark!
3 saker jag har på mig: Leggings, lång, blå-vit randig skjorta från H&M och en stor jävla svart ring från JC.
3 sanningar: Jag är envis as hell, jag älskar att få folk på gott humör och fotbollen är definitivt slut för min del och det är faktiskt ganska lugnt..
3 saker jag verkligen vill ha: Kanske tråkigt som fan, men jag vill faktiskt också ha långt hår! En egen lägenhet (!!!!!) och en lycklig familj.
3 personer jag utmanar: Jag utmanar min lillasyster natha. Med  vad får ni räkna ut själva. Utmanar Staffan i tennis! (när jag kan spela igen) Jag har blivit grym bara så du vet;) Sist utmanar jag Staffan (igen) och Rosanna. Jag vill höra gitarr och sång från er två på min student! Bara så ni vet! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0