Tredje gången gilt?

Ja idag har jag operarat mig för tredje gången och jag hoppas verkligen att det ska vara den sista! Vill bara lägga hela den här skiten med knät bakom mig nu och slippa alla besvär och funderingar kring det.. Men nu när jag bestämmt mig för att inte fortsätta spela fotboll så ska det väl inte vara några problem!
En bit av minisken var det som hade suttit i kläm i knät så det var tydligen inte så konstigt att jag har gått rundor och haft ont. Läkaren sa att trots allt som hänt ser mitt knä friskt och bra ut och även om mitt korsbnd inte är fungerligt till 100% så är det ändå stäckt och sitter fast i varsin ende precis som det ska göra.
Just nu har jag inte ont i knät alls, trots att det va ri förmiddes jag opererades. Känns hur bra som helst och nu äntligen ska jag väl få ett avslut! 

Kommentarer
Postat av: Carl

Jaså du fick lägga dig på bordet igen? Nu är du bara en operation bakom mig =D Hoppas allt blir kanon nu!

2008-10-21 @ 20:14:37
URL: http://carlhojden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0