FRIDAY NIGHT FULL LIKA AS KASTRULL REBECCA

HEEJ! Klockan är 6!! och jag tänkte att det kunde vara kul att lägga upp ett inlägg när jag är full!:) Jag har föskt rimnga Staffan men han svarar inte! Va fan!? Klockan är ändå 12 hemma. Vi har precis kommit hem! Har varit inne på en klubb som tydligen ska vara asball.. (M2/Mansion.) det märkte inte vi av först.. men sen tänkte vi gå och då blev vi uppraggade av nån neger.. och sen hade vi kul!:D Från Miami som vi ska till sen. inte till han asså men till miami. Han bjöd på dricka och Emma har somnat här brevid mig.
´Nu ska jag sova så jag är fitt för de 28 graderna som tydligen ska komma imoron!!! hahahahahahaahaahahha!:D DE NI SVENSK JÄVLAR!!
Jag är ju egentligen också det. svenskjävel asså

Kommentarer
Postat av: Caroline

haha! jag ska med blogga nästa gång jag kommer hem packad. att du var i ordning till sådant efter den utekvällen fattar jag dock inte ;)



2009-05-01 @ 07:59:19
URL: http://charmylips.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0