Helgen!

För det första vill jag börja med att säga att jag hoppas att världens 2 top friends Rosanna och P haft en underbar helg då bådas födelsedag ägt rum! GRATTIS!!
Med det ur världen skulle jag vilja ägna mig åt mig igen:P

Har varit och hälsat på Tove på hennes skola denna helgen. Hon går ju fotbollscollage på Long Island. Det var hur kul som helst och med min nya identitet kom jag in utan problem, som Rosanna Sjöbergh! Vi var på ett ställe på Long Island och en kille på skolan hade bokat ett V.I.P bord till oss så vi hade gratis dricka hela kvällen. För min del hade det dock inte behövts, men det lär man sig ju aldrig. Gratis är gott, så är det bara.
Idag har jag inte mått lika bra. Vaknade med världens bakfylla på en hård soffa alldeles för tidigt för att ha gått och lagt sig kl: 4.00!
Har varit riktigt bitter hela dagen över att jag inte fick lov att leva ut min dröm om att också gå på fotbollscollage. Framförallt nu när jag sett hur roligt de har det, hur fin skolan är och fått se lagkänslan på nära håll igen. Jag har aldrig saknat fotbollen så mycket sedan jag skadade mig som jag gjort idag! Jag kan inte ens förklara hur mycket jag önskar att jag kunde spela fotboll igen. Och det enda jag kan göra är att bara deal with it..!

Just nu hade jag behövt en kram från mamma, Staffans tröstande famn eller Rosannas visa ord..

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Ahhhh....PUSS på dig!!

2009-04-06 @ 11:39:18
URL: http://nosis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0