I all hast!

Har precis kommit hem från Garden State. Ja, jag var där idag igen, för igårkväll fick jag ingen tid på mig alls att komma på vad det var jag hade glömt att jag behövde! Men idag kom jag på att det var ett par skor som jag kan ha nu innan sandaltiden börjar men som ändå är mer sommriga än ett par converse! Jag vet vad mamma sitter och tänker nu och jag håller med! "Behöver" är väl kanske inte rätta ordet i samanhanget utan snarare "vill ha"! Jag har redan en massa skor men det kan man faktiskt aldrig få för mycket av enligt mitt tycke!!
Hittade en hel outfit idag som av en slump nog är riktigt snyggt ihop:



  
bandet var jättesnyggt att ha så här
 Ska bara samla mod till det också!

Nu ska jag snart iväg och hämta upp Lexi på skolan. Ikväll ska jag ut och äta middag med Maria, Anna, Ann och Jonna. Greys Anatomy med det andra tjej"gänget" lockar också men man kan ju inte vara överallt. Trodde då aldrig att två grejer skulle krocka så en vardagkväll!:)

Kommentarer
Postat av: MAMMA

De e så "märkligt" att du vet precis va jag tänker!! :P

Ska du skicka hem alla skorna sen i en container, glöm då inte att stoppa in en frän gammal jänke-bil i den till mej.

Fast den kommer ändå inte att få plats :( hehehehe







2009-04-24 @ 17:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0