Idag är en... onsdag

Jaha då fick jag ledigt denna onsdagen också! Kan inte bestämma mig om det är skönt eller inte, för jag har ändå inget att göra så jag känner mig inte så vettig.. Å andra sidan är det jätteskönt att inte behöva göra något alls ibland.. och känna att möjligheten faktiskt finns att kunna åka och göra något för att jag inte jobbar!
Jag har i alla fall hunnit träna idag och spraytannat mig för andra gången. Sen tror jag att det räcker.. solen får ta över! Ikväll ska jag till Garden State Mall med Caroline (tjejen från Strövelstorp). Det var något jag behövde men det har helt försvunnit ur hjärnan..?

Jag är riktigt sugen på att laga en stor svensk middag. Men rädslan för att ingen kommer äta det tar över för mycket och dessutom måste jag åka och handla alla ingredienser eftersom de inte har något här hemma.. om de ens har det i affärerna. Jo. Men jag orkar inte gå och leta som en galning i hyllorna eller betala för allt för den delen.. En annan gång!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0