Inför helgen

Spraytannen funkade riktigt bra! Det var mycket lättare än vad jag trodde och man får en riktigt fin färg dagen efter.. Enda nackdelen är väl att man blir ganska "kladdig" på kroppen. Hade väl varit ok om man hade fått dusha direkt efteråt, men det måste man vänta med i minst 6 timmar, helst 12. Men nu känner jag mig brun och fräsh så det var difinitivt värt det!

I förmiddes var jag inne i stan och mötte upp Ricard, Maria, David och Frida för att hämta min balklänning de så snällt hade tagit med sig på sin rundtur i USA. Tack så hemskt mycket för att ni släpat runder på den!! Givetvis var att hämta balklänningen inte enda syftet att åka in till dem. Det var så himla kul att träffa människor hemifrån och ni/de är alltid lika glada och härliga hela familjen!! Stort tack till er som kom med lite "hemkänsla" och förgyllde tillvaron! Hoppas att även er tid i New York blir allt vad ni hoppats på och lite till!!:)


Familjen Sjöbergh på Times Squere!:D

Om fem minuter ska jag vara och hämta kidsen på en playdate och om en halvtimme ska Doug skjutsa mig till tåget in till NY. Därifrån ska jag ta bussen till Baltimore och är framme någon gång vid midnatt skulle jag tro! Full rulle hela dagen. Det gillar jag:)

By the way, jag klarade att inte äta godis, glass eller kakor på hela veckan!! Det är en jävla prestation från min sida ska jag be och få tala om för er. Eftersom fredagar räknas till helgen enligt mig, är det alltså fritt fram idag! Har med mig en stor godispåse med svenskt godis (tack mamma för påskägget och tack Ingvar för att du uppfann IKEA) som jag ska kränga på bussen tänkte jag!
Ha en trevlig helg allesamman! Puss!


Kommentarer
Postat av: Frida Sjöbergh

Hej Erica!!

Vad fint du har skrivit om oss och andra.

Mamma har visat mig din fina blogg jag har precis fått se den. När jag såg bilden på oss så läste jag de direkt. Så mycket jag har sett hittills på din blogg så har den varit jätte fin!! Det var jätte roligt att träffa dig i dag HIHI!! Alla härifrån hälsar till dig!! Ha en fortsat trevlig resa här i New York. Hoppas du träffar fler kompisar här och att du har de trevligt med din mamma och med Staffan!! (När de kommer hit)

Jätte STORA kramar Frida Sjöbergh med familj

P.S Jag låvar att följa dig på din blogg.

2009-04-18 @ 05:43:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0