Innerst inne är jag ett barn som inte kan kontrollera mig..

Idag har jag målat påskägg tillsammans med Lexi! Det är bannemig så jädrans kul!! Fast Lexi är fan i mig inte så jädrans kul ibland. Hon är så fruktansvärt anti mig så det är inte sant. Hon har en jävla attityd alltså, som om "tro inte att jag bryr mig om vad du säger till mig, du är bara en enkel nanny!"
Igår sa hon till mig: Erica, you don´t know anything around here, cuz you´ve only been here for like 2 month! och idag sa hon det igen. Erica you don´t know anything! Alltså det är inte så att hon säger det charmigt som en barn kan göra utan hon säger verkligen det med en kaxig ton i rösten. Jag blev så jävla förbannad på henne så jag svarade henne att det blir minsann inget äggmålande idag inte!! Och så rusade jag ner och smällde igen källardörren med en smäll som ett litet barn skulle göra. (Jag vet att det inte alls är rätt metod, så läxa inte upp mig.) Vad jag inte tänkte på var att dörren inte har något handtag för målaren var här igår och målade dörren.. Så där var jag fast nere i källaren med Lexi hysteriskt skrikandes utanför, dels för att hon förstod hur ordentligt arg/besviken jag blev och dels för att hon inte kunde komma in! Hon fick stoppa en kniv genom hålet där handtaget suttit så jag kunde lirka upp dörren. 
Givetvis blev det ägg-målning ändå och det blev roligt till sist!





Ikväll har jag varit på Starbucks med Gisella, en brasiliansk tjej som bor nära mig. (Tjejen Jennifer parade ihop mig med) Vi hade det riktigt trevligt så det blir nog fler gånger:)




 


Kommentarer
Postat av: Madde

Tänkte bara slänga in en hälsning!! Verkar som du har det kanon =) Jag e allt avundsjuk!! Ta hand om dig!! Puss&Kram//Madde kusinen

2009-04-10 @ 14:57:09
Postat av: mamma

Barn i den åldern ÄR BARA SÅDANA.Kan svära på att Lexi inte alls menar vad hon säger. Du skulle bara veta hur många gånger jag har slängt igen dörren (p.g.a. dej o Natha)o tyckt att ungar e små "monster". Tack o lov hade jag iaf dörrhandtag så ni märkte väl inte alla gånger jag var sur.

Minnet av det här med dörrhandtaget,för din del, kommer att ge många skratt i framtiden.

2009-04-11 @ 14:42:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0