Navybal i Annapolis

Balen i helgen var verkligen jättelyckad och lätt värd my missluck med bussresorna dit och hem. Fint väder (25 grader!!), fina byggnader och massa vitklädda trevliga navyguys. Inte förrän 7 på morgonen var vi hemma efter den längsta efterfesten någonsin!!
Annapolis är verkligen en jättefin och ren stad, framförallt i jämförelse med New York som är så himla skitigt. Kommer nog åka och hälsa på Alex fler gånger bara för att strosa runder där och dessutom måste hon visa mig Washington som hon bor ca 30 min ifrån.


Jag, Alex och Hanna (en vän till Alex - också svensk au pair)


Balen hölls i byggnaden till höger


Inne i lokalen


Nelli (en ukrainsk tjej), Hanna och Alex


Afterparty

Fler bilder finns på facebook!

Jag kanske inte ska lämna er frågande om min missluck med bussresorna.. Först när jag ska åka från NYC är bussen en timme sen! Och när jag ska åka från Baltimore tillbaka igen kl: 17.15 och anländer kl: 17.05 har bussjävlen redan åkt!? Tydligen stod det på biljetten att man var tvungen att vara där 30 min innan avfärd annars säljer de biljetten till någon annan!? Va fan!? Är inte det lite märkligt..?? Hur som helst.. jag fick snällt vänta på nästa buss som gick 6.45 och så klart kom denna över en timme sent! Så inte förrän kl: 20.00 kom vi iväg och jag var inte hemma förrän 2 inatt!!

Jag och Alex hann ial med en fika i Baltimore medans vi väntade. Jag kan ju trösta mig med det..

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Var är byggnaden till vänster? Puss!

2009-04-21 @ 11:53:26
URL: http://parpavift.se
Postat av: emma

oh va fin klänning:D Du va med jätte fin:D haha

2009-04-21 @ 14:14:03
Postat av: Anonym

Hahaha! Jag kan fan inte höger och vänster! Jag menar givetvis till höger!:D

2009-04-21 @ 17:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0