Söndagsparty med Filip och Fredrik!

Alla svenska au pairer här i trakterna har ansökt om biljetter till Filip och Fredriks nya program här i New York för att få sitta i publiken, och så har även jag!
Idag ringde telefonen och jag blev helt paff när jag hör en svensk röst i andra änden (hur fasen fick nån svensk tag i mitt amerikanska nummer!?)
Jo, JAG HAR FÅTT BILJETTER TILL PÅ SÖNDAG ATT FÅ SITTA I PUBLIKEN UNDER INSPELNINGEN AV SÖNDAGSPARTY! WOHOO!!
Haha, jag blev så jävla glad. Kanske överdrivet glad. Kanske löjligt glad. Men jag blev glad!!


Kommentarer
Postat av: Rebecca

Vad kul! Jag hade också blivit löjligt och överdrivet glad:-) Ikväll äre fest på Tegelmästaregatan igen. Det är ju attans att inte du kan vara med och köra lite dancemoves. Vi har till och med ett balkongbord nu - det du! För övrigt har veckan mest bestått av löst bajs. Om du ska till Egypten nån gång - ät inget.

2009-04-24 @ 10:07:53
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Rosanna

Fy fan vad roligt! Vill prata med dig idag. Du kanske kan ringa, eller tvärtom ikväll. Då är alla samlade och vi kan säga hej i kör till dig! I morgon åker vi och jag är nervös hela tiden. Du vet går-runt-och-är-bajsig-nervös. Skitjobbigt!

2009-04-24 @ 10:50:30
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: mamma

Så jävla coolt Erica!! När jag fick reda på att dom där två spelevinkarna skulle sända från N.Y. så tänkte jag faktiskt på dej o att du kanske skulle kunna kolla dom eller nåt.



E så avis.

Puss

2009-04-24 @ 17:06:31
Postat av: Maria

Vi såg inte dig! Tyvärr! Men vad häftigt att få vara med där i studion, och bröllop, Björn Skifs och Bacon Brothers! Det var ett bra program igår, inte såå utflippat som det kan va!

Kram på dig!!!!

2009-04-27 @ 12:16:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0