Sverige enligt Amerika

Idag skiner solen igen och det är ca 35 grader varmt! Helt underbart. Har legat ute hela dagen, men utan pool eller hav blev det helt enkelt för varmt, så jag var tvungen att gå in för att svalka av mig lite.. Ett ypperligt tillfälle att uppdatera bloggen:P
Måste ut snart igen.. måste ju ta vara på det, för imorgon ska det bli svalare igen har jag hört:(
Från början var det tänkt att jag skulle möta upp Filippa, en svensk Au Pair som kom häromdagen från Helsingborg(!), det känns ju nästan precis som hemma här nu haha, för att åka till parken och sola.. men hon fick tyvärr förhinder.
Egen konstruerad sol 

Måste passa  att visa er två filmer som en kompis skickade mig. Detta visades nyligen på The Daily Show här i USA och det är väl såhär de ser på oss svenskar.. Jag tyckte det vad askul!! haha!


Stockholms symdrome part 1:

http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=225113&title=The-Stockholm-Syndrome

Stockholms syndrome part 2:
http://www.thedailyshow.com/video/index.jhtml?videoId=225126&title=the-stockholm-syndrome-pt.-2



Kommentarer
Postat av: karolina

HAHA! Fan vad kul!!!

2009-04-29 @ 17:54:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0