Valborgsmässoafton!

Just nu sitter jag och väntar på att Caroline ska hämta upp mig om ca 10 min för att åka till en tjej som heter Linnea där hela "tjejgänget" befinner sig för att kolla Greys Anatomi! Har krängt en påse salta fiskar från Ikea och fått ont i magen (igen).
Önskar att jag kunde få ta del av en tvättäkta, svensk valborgbrasa i Örjaparken!
Hoppas istället på att vi kommer komma in allihopa på den svenska klubben imorgon så jag får bli del av det svenska firandet... sju tusan om vi inte gör det!!
Sverige, svenskar och dess svenska traditioner har aldrig varit så uppskattade och efterlängtade vill jag lova!!


Hoppas alla ni när hemma får en härlig välborgsmässoafton!!
PUSS!

Kommentarer
Postat av: mamma

Kära Erica.

Här hemma har det inte heller blivit någon brasa.

Dels, som du vet, så valde vi att grilla hos Aina o Kutte. Men pga av värmen som varat nu ett tag o därmed torkan så var det totalt eldningsförbud i större delen av vårt avlånga land. Så det blev många här hemma oxå som inte fick se någon majbrasa i år.

Så kan de gå när moder jord bestämmer.

Puss, puss.

2009-05-01 @ 11:05:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0