Var blir värmen av?

Idag är det riktigt fint väder ute, men jag måste ta och hålla med Maria om att man vågar ju för bövelen inte gå ut, i fruktan av att det är mycket kallare än vad det ser ut att vara. Så har det varit den senaste veckan här nu tycker jag! Jag vill ha den riktiga våren, nuuu!!

Snart ska Peter på playdate och då ska jag åka och spraytanna mig för första gången.. se om det är något att hurra för. Känner att jag måste få lite färg innan balen till helgen.
För er som inte känner till balen, så ska jag på en årlig Navy bal där au pairer är inbjudna (i brist på tjejer antar jag) i Washington, Annapolis. Ska bli himla kul och jag lovar att ta en massa bilder och visa er senare. Det ska tydligen vara väldigt fint där:)

Kommentarer
Postat av: maria

Erica!! Det är varmt, jag har legat uta och solat, och svettats!!!

2009-04-16 @ 18:03:54
Postat av: Cecilia

Åh OMG vad jag är avundsjuk!!!!!! Jag älskar armen och flottan.... ge alla mitt nummer!!!! haahahahah Hoppas du har det bra, jag läser din blogg hela tiden du är asrolig haahhaah min blogg är http://blogg.nattstad.se/BellaDonnan puss och kram ;)))

2009-04-17 @ 13:17:45
URL: http://blogg.nattstad.se/BellaDonnan

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0