What are the odds?

Nu ska jag tala om för er hur liten världen verkligen är! Ni vet tjejen jag träffade på gymmet igår som kom från Helsingborg? Igår åkte vi till Starbucks för en fika i staden brevid och då kommer det fram att hon bott och gått i skolan och förskola i STRÖVELSTORP!! Vi har förmodligen gått på förskolan tillsammans och vi har varit kär i samma kille (Oscar Lindberg, precis som alla andra på skolan) och allt detta kommer vi fram till i Upper Saddle River i USA! Haha det är helt galet!

Idag har jag fått ledigt, för jag är sjuk för första gången här (om man inte räknar med den höga febern jag hade på Au Pair skolan) Mådde bra när jag gick upp i morse men så fort jag kom till toaletten började magen vända sig och jag visste inte vilket håll det skulle komma ut från.
Hela dagen har det känts som att magen har legat och bubblat och grott i väntan på antingen ett vulkanutbrott eller en förorening.. Lyckligtvis har jag sluppit båda och börjar sakta men säkert känna mig bättre!

Kommentarer
Postat av: Rosanna

Nä, vad roligt! Hur gammal är hon? Kanske har någon gammal skolkatalog så man kan kolla på henne. Vad heter hon mer än Caroline? Puss!

2009-04-15 @ 08:16:13
URL: http://nosis.blogg.se/
Postat av: karolina

HAHA! Den kända "Oskar Lindberg-perioden" som vi alla haft! klockrent!!

2009-04-15 @ 20:13:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0