Jag saknar er där hemma som fan!!

Längtar faktiskt hem som 17 för tillfället!! En ganska väntad reaktion efter det att Staffan åkt.. Jag saknar att bli omhändertagen av Staffan, jag saknar min underbara hönsmamma, jag saknar hemmafesterna i Rebeccas lägenhet, jag saknar Rosanna, Victors dans, Jockes klychiga kommentarer, Karolinas glada skratt! Jag saknar Ps sarkastiska skämt och jag saknar Santos, lille goobbeen!! Jag saknar huset i Strövelstorp, min yra pappa och visa Kristina. Jag kan TILL OCH MED sakna Aias lite ibland (jag som hatar hundar).. kan sakna promenaderna bakom skolan utmed åkrarna med honom, där känns så fridfullt.. Jag saknar Stattena trots att jag inte känner halva laget längre.
Jag saknar min bil som egentligen är för jävlig nu på sommaren utan AC. Jag saknar jobbet på Ikea fastän jag gick upp tidigt i ottan och jag kan sakna att torka skit på McNeil (kanske inte just den delen då jag torkar skit, men jobbet).
Ja.. för tillfället vill jag faktiskt hem..

Men i veckan han jag faktiskt en del att se fram emot, vilket kommer väldigt lägligt.
Imrogonbitti åker jag till ett strandhus som familjen brukar låna av en vän till dem. Det ligger i Jersey Shore i Avalon, ca 3 timmar här ifrån och det ska bli sååå skönt/härligt att få bada i havet och ligga på en sandstrand.
På onsdag åker vi sedan till ett nöjesfält med barnen så det ska bli kul! Förhoppningsvis kommer Maria på fredag och stannar med oss över helgen. Tanken är att vi ska till Atlantic City som inte ligger långt därifrån och festa loss där lite.
Det ska faktiskt bli kul:)

Nu ska jag till poolen pch lata mig och läsa Veckorevyn som Staffan tog med sig till mig:D STOOR lycka!!

EN MASSA KRAMAR TILL ALLA ER DÄR HEMMA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0