Today is a good day

Har ju som många av er redan vet varit lite nedstämd på sistone pga hemlängtan, men idag har det varit en riktig härig dag. Ni vet en sån då man känner allt livet är underbart och allt verkar vara så enkelt..
När jag då kommer hem vid 4 tiden och får se ett paket med avsändare "Rosanna Sjöbergh" blev jag helt till mig!! Slet upp paketet med Lexi brevid som också var nyfiken på var det kunde vara. För nyfiken när hon skulle hjälpa mig och öppna och tog upp grjejerna före jag hann se dem. Hade lust att säga "HALLÅ, STOPP! Det här är MIN grej, låt mig få öppna detta och få ta upp sakerna själv. Jag vill vara den första som ser vad jag fått!!!" Men det går ju inte riktigt till ett litet nyfiket barn... 
Här är var vad jag fick:



2 tidningar, Malaco Salt och Blandat, Turkisk Peppar, Zoo, Fruxo, Pim-Pim, Salta katten, Marabou Daim, Lakrits Knäck, Lakrisal, Svenska lantchips, dipmixer, badylotion och inte att förglömma, en hederlig svensk guldpeng (10kr) :)


Assnyggt linne från Thailand!:)

Än en gång!! TACK SÅ JÄÄÄÄVLA MYCKET VÄRLDENS BÄSTA ROSANNA!!!

Från det ena till det andra. Lexi har precis kollat på Mamma Mia (filmen) och går nu runder och sjunger alla Abba låtarna. Inget mig emot, jag lär henne gärna lite svensk pop-kultur!:) Satt idag och kollade olika musikklipp från filmen på Youtube, med henne. Där sitter jag i min svenska Abba-värld när hon kläcker ur sig: "She´s really good, she should be in the Abba-band and sing their songs.." och syftar på huvudrollen i filmen.
Nej dra mig baklänges, det borde hon minsann INTE! Att vilja amerikanisera Sveriges största stolthet, bandet som hela svenska folket baserar all sin musik på, musiken vi är uppväxta med och som vi kan låttexterna på om vi vaknar upp mitt i natten, är att trampa vartenda svensk på tårna. Hon gjorde verkligen den tvättäkta svensken i mig upprörd genom att tycka att de "omgjorda" varianterna låter bättre än orginalen..
INTE OKEY.


Staffan och Rosanna! Remixen med Imogen Heap heter Jason Derulo - Whatcha say

Kommentarer
Postat av: emma

ohh den har jag letat jätte mycket efter:D haha tackQ!!

2009-08-29 @ 00:42:04
Postat av: Rebecca

Det linnet är så grymt snyggt och dessutom som gjort för dig och vad du passar i!:)

2009-08-30 @ 16:59:47
Postat av: Rosanna

Varsågod! Så glad att du gillarde det! HAahaha...tian var inte meningen. Den har trillat ner! Puss! You owe me!

2009-08-30 @ 18:46:39
URL: http://parpavift.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0