Slut på böleriet nu.

 Idag pratade jag ju med Natha, min lillasyster för första gången på ca 5 månader. Mamma är och hälsar på henne just nu och kopplade upp på Skype för att vi skulle kunna prata med varandra. Natha visste inte om våra planer så när hon först fick se mig började hon gråta som bara den... vilket fick mig att börja gråta som bara den. Mycket gråtande nupå sistonde känner jag..
Det var i alla fall en helt annan tjej jag pratade med i jämförelse med för 5 månader sedan. Allt går så bra, hon har mognat, har framtidplaner, ser frisk och glad ut och firar nu att hon varit ren i 90 dagar!!:D
Samtalet kändes lite stelt ibland, men härligt att höra hennes röst igen fast med annat innehåll i vad hon säger:) Det var nevöst för både henne och mig men det var verkligen kul att se en frisk Nathalie. Henne har jag inte sett på nästan tre år nu.. Skönt att ha dig tillbaka. Jag älskar dig och stöttar dig i allt du gör! Hoppas du vet det!

Imrogonbitti bär det av till Jersey Shore och på fredag ansluter Maria sällskapet tillsammans med Doug och Jennifer. Under veckan kommer det bara vara jag, barnen och mormorn. Ska bli så himla kul:)
Tyvärr kommer jag nog inte ha tillgång till någon dator så vi hörs helt enkelt om en vecka mina vänner!
Sköt om er allihopa!
KRAM!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0