12 dagar kvar!!

Det är nu 12 dagar kvar tills jag lämnar detta land för en vistelse i Sverige!! Jag längatr så jag dör! Börjar få panik över julklappar dock eftersom jag inte har så många avklarade, men så är det väl varje jul:)

I helgen var jag på en helkurs. Värdelöst. Sitter och "lyssnar" i 8 timmar x 2 dagar bara för att samla ihop lite credits så man får stanna i landet. Det är så oseriöst så det finns inte och totalt meningslöst. Nu har jag det avklarat i alla fall, satt till och med och skrev hela uppsattsen igår för att få skiten ur världen..

Nu ska jag åka och fika med Filippa och hennes kusin med pojkvän som är här på en visit.

Fick förresten tröjan och skorna från ASOS idag.. Skorna är TO DIE FOR och tröjan är också helt ok ;) hehe!



Jag har de bästa vännera i världen! SNART SES VI:D


Kommentarer
Postat av: P

JAAAAAAAA!!!!!!! :)

2009-12-12 @ 22:04:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0