Kläder & Musik i all dess glans

Igår satt jag inne på ASOS hemsida och kollade igenom lite (ni som varit på ASOS tidigare vet att "lite" är en rejäl jävla underdrift vad gäller att kolla igenom kläder där inne) kläder. Var inte ute efter något speciellet utan var mest ute efter en förnyad look i min garderob och det är väl just då det är som farligast att shoppa för då trillar man helt plötsligt över hur mycket som helst om man helt plötsligt bara "måste" ha!!

Det är är vad jag hittade:

 á £22 = 251 SEK

 á £75 = 858 SEK

La en order och var ganska nöjd över mitt val. Tänkte att jag kommer säkert bli übernöjd när de kommer i brevlådan!
Så ser jag då idag att jag fått ett mail där det står att min order inte gått igenom av nån anledning..
Min fråga är nu: Ska jag lägga ordern igen eller ska jag ta detta som ett tecken på att det inte var menigen att jag skulle ha detdär?

 

Vad tycker ni om grejejerna? Tyckte ni att det var (tillräckligt) snyggt?




btw, gå in här och läs en intevju med Mockingbird, Wish me luck. http://www.radarzine.com/musik/2009/12/02/mockingbird-wish-me-luck/
Bandet som Staffan (min pojkvän) är medlem i! :)

Kommentarer
Postat av: Carl

Klart du ska lägga ordern igen! Såna där error är ju vanliga, kör bara! =)

Sen förväntar jag mig att Mockingbird slår igenom snart, som jag sagt innan, Pictures måste marknadsföras hårdare bara!

2009-12-03 @ 08:45:25
Postat av: Rosanna

Tröjan ska du deffinitivt beställa. Skorna är skitsnygga, men jag tror att lårhöga stövlar bara är en fluga och kommer vara "ute" nästa år igen. Tycker du dem är värda pengarna tycker jag att du ska slå till! Tröjan, inget snack om saken! Fast skorna var jävligt snygga.....svårt! Hörs sen!

2009-12-03 @ 15:29:31
URL: http://parpavift.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Håller med syrran! De där stövlarna kommer snart ligga och samla damm i garderoben. Skippa den flugan och kör din egen stil:) Eller hoppas på att det är modernt om 10 år igen och plocka fram dem igen då och känn dig nöjd över att de där stövlarna ändå kom till användning!

2009-12-03 @ 17:41:10
URL: http://labox.blogg.se/
Postat av: Mamma

Håller nog med både Rosanna o Rebecca.

Btw. Enl. beskrivning / tel. är det nåt i den stövelstilen som din syster köpte när hon va i Stockholm förra helgen. ;)

Puss.

2009-12-03 @ 21:22:43
Postat av: Jennie

snygg tröjan var :)

2009-12-04 @ 10:41:24
URL: http://unreal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0