Twilight, new moon

Så gick jag och såg new moon på bio ikväll. SÅ BRA! OMG jag blir helt till mig. Deras kärlek är så fin och djup och jag vet att jag är världens tönt nu, men jag fattar all hysteri kring det nu!! Jag är ju minst sagt hysterisk.. Jacob du är också fin men du kan faktiskt slänga digi väggen i jämförelse..
Staffan du har fått konkurrens, jag är kär i Edward Cullen också. Kan han inte vara så kär i mig som han är i Bella.. Nu är han ju förvisso vampyr och ganska overklig och därmed försvann din konkurrens Staffan. Du är den enda människan för mig;)

Och IMORGON ses vi!!


Kommentarer
Postat av: staffan

Erica, du har konkurrense av en vuxenfilmskådis vid namn jag ej kommer nämna. Så är det med den saken! :)

2009-12-19 @ 20:31:54
Postat av: issa

Haha jag tyckte inte ens att den var såå himla bra. Men ändå blir man ju heelt emotional. Jag började nästan gråta i bilen på väg hem. (Men bara NÄSTAN!) kraam

2009-12-19 @ 20:45:18
URL: http://isabellejimsdotter.blogg.se/
Postat av: maria

Skojjar du eller, jag skulle ge ALLT för att någon skulle älska mig som han älskar Bella. Läs bok tre och fyra och det blir ännu bättre, herregud, jag får ångest av det!

2009-12-19 @ 22:26:07
URL: http://enlindbergare.blogg.se/
Postat av: Maria Sjöbergh

Välkommen hem, Erica!!

2009-12-21 @ 13:43:01
Postat av: Charlotte

ååh, bok 3 och 4 gör att man nästan ger upp hoppet över att hitta en mänsklig bra kille haha

2010-01-21 @ 19:50:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0