Twilight

Nu har även jag gått och förälskat mig i vampyer. Efter att Sofie pushat på mig att se Twilight gav jag nu med mig och fasen vad bra den var då!! Ska gå och kolla 2an på bio imorgon. Haha!

Sofie kan nog få mig att gå och se vad som helst när hon pratar så passionerat om alla filmer! Nu har han fått mig att bli intresserad av inget mindre än Star Wars och jag överväger starkt att börja ta mig igenom alla Harry Potter böcker!!:S Är det jag som har lätt för att falla för grupptryck eller är hon bara sjutk bra på att övertala..??

För övrigt... 2 nätter kvar att sova i denna säng. 3 natten kommer jag sova i SVERIGE!:D


Kommentarer
Postat av: issa

Jag tänkte hänga på imorgon på bio bara så du vet. & du ska ABSOLUT läsa alla Harry P-böcker, de är hur bra som helst, går inte att sluta läsa. Läs dem på svenska. Och tack för din kommentar :D jag älskar att få kommentarer haha.

2009-12-18 @ 07:18:48
Postat av: Karolina

Jag är också helt såld:)

2009-12-18 @ 09:34:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0