Godnatt världen

Nyss hemkommen från Emelie där hennes värdfamilj hade ordnat med välkommstfest med släkt och vänner! Hur skysst är inte det?? Hon bor i ett väldigt litet hus för att vara en familj som har en au-pair (typ i sommarhus storlek) men Guuud vilken härlig familj. Fulla av liv och kärlek och de är såå tacksamma över att ha Emelie här och visar det på alla tänkbara sätt. Hela festen var i Sverige-tema och gick i blått och gult och de hade köpt en tårta med sveriges flagga på och Emelie fick till och med presenter och grjejer och hej och hå! Det var verkligen trevligt!

Imorgon ska Jag, Carro, Issa och Carolina ut och åka båt. Blir upphämtade i NY imorgon 10.30 av en kille vi lärt känna här, och sen bär det av ut på havet! Ska bli sååå mysigt! Perfekt avslutning på veckan.

Har kört över mitt första (päls)djur med bilen idag:( En mullvad tror jag det var.. Hade han riktig tur klarade han sig för det kändes inte så mycket i bilen.. Vet inte hur mycket det ska kännas men hade han riktig otur lider han ordentligt nu! USCH det kändes i hjärtat att skriva det!! Jag hoppas han klarade sig med ett skrapsår eller dog snabbt!

När jag kom hem hade fedespindeln från häromdagen vågat sig ut på golvet från under sängen. Jag dödade den illa kvickt så han slapp lida..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0