Helgen dårå!

Helgen började redan i torsdags eftersom jag fick ledigt fredag iom 4th of July i lördes. Blev bjuden på min första amerikanska hemmfest och ringde ihop några tjejer och stack dit. Röda plastmuggar, beer-pong och hash.. Allt en tvättäkta amerikansk hemmafest innehåller.. Plastmuggarna var nog höjdpunkten.. Beer-pong provade jag inte ens men det verkar överskattat och hashet vill jag inte ens känns lukten av.. Men det var väl ok. Festen alltså.

Fredes var jag och Maria bjudna på middag hos Anna, vilket var väldigt trevligt! Hon bor ute i världens rikemansområde där man måste åka igenom en "port" men en vakt för att ens komma in till "bostadsområdet" (om man kan kalla herrgårdar som ligger runt en stor sjö, bostadsområde)


Värden


Linda, Maria & Patricia


Sen blev det Guitarr Hero. Här rockar Linda loss!

I lördes var det ju som sagt 4th of July och då var vi bjudna på fest på ett rooftop party inne på Manhattan. Från 0 till 2 hemmafester på en och samma helg!








Efteråt blev det fortsatt party på Nikki Beach:)

Igår (söndag) återhämtade vi oss i Marias trädgård med kinamat under solen.. Livet leker:)

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej. Tänkte att jag skulle lämna ett litet avtryck när jag ändå var inne på din blogg :)

2009-07-07 @ 16:29:05
URL: http://mariachen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0